مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:502023-01-04اقتصادي

کسب رتبه چهارم توسط استان البرز در حوزه استقرار شرکت های دانش بنیان


مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز گفت: استان البرز در استقرار شرکت های دانش بنیان رتبه چهارم را در کشور کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا جعفری، مدیرکل اموراقتصادی و دارایی، و نائب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز هدف از دیدار با هیات سرمایه گذاری چینی را معرفی پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری استان البرز در حوزه های، صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، گردشگری و حوزه دانش بینان ها به هیات مذکور عنوان کرد.

وی با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی استان البرز ، استقرار 3500 واحد تولیدی در 12 شهرک صنعتی استان و تولید و تامین 70درصد نیازهای دارویی و تولید و تامین حدود 80 درصد روغن خوراکی و ماکارونی کشور در این استان، خاطرنشان کرد: استان البرز از نظر شاخص های صنعت، تجارت، گردشگری، صادرات، معدن، کشاورزی و دانش بینان ها سرآمد در کشور می باشد و رتبه چهارم استقرار شرکتهای دانش بینان در کشور را کسب نموده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نائب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز آمادگی خود و مدیران اقتصادی استان را جهت داشتن تعامل هرچه بیشتر با هیات سرمایه گذاری کشور چین اعلام کرد.

در این دیدار، هیات تجاری سرمایه گذاری کشور چین به معرفی خدمات قابل ارائه و سرمایه گذاری بعنوان پیمانکار عمومی در حوزه فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه چهارم توسط استان البرز در حوزه استقرار شرکت های دانش بنیان

کسب رتبه چهارم توسط استان البرز در حوزه استقرار شرکت های دانش بنیان