مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:252023-01-04ورزشي

شریفی: با تیمی بومی به مقام سوم کشور دست یافتیم


سرپرست تیم تکواندو نوجوانان تبریز گفت: با تیمی کاملا بومی موفق شدیم به مقام سوم مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور در رده نوجوانان دست یابیم.

- عبدالرسول شریفی در گفت و گو با خبرنگار فارس تبریز در مورد مسابقات تکواندو نونهالان پسر کشور در رده لیگ برتر اظهار داشت: با عنایت خداوند متعال تیم نوجوانان تکواندو تبریز در بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ نوجوانان آینده سازان المپیک کشور توانستیم به مقام سوم کشور دست یابیم.

وی گفت: مسابقات در مرحله مقدماتی در دو گروه 8 تیمی انجام شد که از هر گروه 3 تیم به مرحله نهایی صعود کردند که تیم ما نیز از گروه دوم به عنوان تیم سوم راهی مرحله نهایی گردید.

تیم ما در این مرحله از 7 بازی با 5 برد و 2 باخت به مرحله نهایی راه یافت بهترین سرپرست مسابقات نوجوانان تکواندو کشور افزود: در مرحله نهایی  که با حضور 6 تیم انجام شد، با 2 برد یک مساوی و 2 باخت به مقام سوم لیگ نوجوانان آینده سازان المپیک کشور رسیدیم.

وی در مورد سطح مسابقات گفت: سطح مسابقات واقعاً فوق العاده بود و تنها تیمی که صددرصد بومی بود؛ تیم ما بود.

در ضمن سه نفر از تکواندوکاران تیم مان بنام های ابوالفضل طلوعی وزن اول ، سینا محترمی وزن دوم و امیررضا رویین وزن هفتم در رنکینگ اول اوزان خود قرار گرفتند، البته چند تن از اعضای تیم هم ، رنکینگ دوم و سوم لیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریفی: با تیمی بومی به مقام سوم کشور دست یافتیم

شریفی: با تیمی بومی به مقام سوم کشور دست یافتیم