مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:052023-01-04اقتصادي

شبکه برق روستاهای مهدی شهر بهسازی شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: شبکه برق فشار ضعیف هوایی سیمی روستاهای شهرستان مهدی شهر به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار مهدی شهر، با عنوان اینکه حدود هشت درصد تأسیسات صنعت توزیع برق استان به شهرستان مهدی شهر اختصاص دارد، گفت: هم اینک 456 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت در این شهرستان وجود دارد و 9 درصد ایستگاه های توزیع برق نیز برای تغذیه برق اشتراک های شهرستان مهدی شهر در مدار قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: چهار درصد انرژی برق استان سمنان در شهرستان مهدی شهر استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات جایگزینی کابل خودنگهدار به جای شبکه سیمی در دستور کار این شرکت قرار دارد، افزود: شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی روستاهای این شهرستان به کابل خودنگهدار مبدل شده و تا آخر امسال نیز شبکه سیم مسی شهرهای مهدی شهر، شهمیرزاد و درجزین کابلی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یادآور شد: با توجه به فصل زمستان و وجود محدودیت در بخش گاز، مدیریت پیک بار زمستان اهمیت بسیاری داشته و دستگاه های اجرایی و مشترکان صنعتی، تجاری، خانگی، کشاورزی و عمومی هر کدام به نوبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق روستاهای مهدی شهر بهسازی شد

شبکه برق روستاهای مهدی شهر بهسازی شد