مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:002023-01-04اقتصادي

اجرای پرورش ماهی در قفس در سد مارون به زودی تعیین تکلیف می شود


سرپرست اداره کل شیلات خوزستان گفت: برای تعیین تکلیف نهایی راه اندازی طرح پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون به زودی جلسه مشترکی با حضور نمایندگان سازمان آب و برق و اداره کل شیلات استان برگزار می شود.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل شیلات خوزستان گفت: برای تعیین تکلیف نهایی راه اندازی طرح پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون به زودی جلسه مشترکی با حضور نمایندگان سازمان آب و برق و اداره کل شیلات استان برگزار می شود.

مهرداد محمدی دوست در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسه بررسی تخصیص آب به طرح های آبزی پروری در شهرستان بهبهان، در خصوص آخرین وضعیت طرح پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون اظهار کرد: مطالعات و ظرفیت سنجی سد مارون به انجام رسیده و مزایده جهت اجرای طرح پایلوت 2 مرحله انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بهبهان از ظرفیت های بالقوه شیلاتی و سرمایه گذاران فراوانی برخوردار است، خواستار تسهیل در شرایط جذب سرمایه گذاران شد.

محمدی دوست گفت: پرونده تعدادی از متقاضیان طرح متراکم پرورش ماهیان خاویاری و گرمابی چندین سال به علت نبود مجوز تخصیص آب همچنان بلاتکلیف است و رفع موانع و مشکلات موجب توسعه اقتصادی و اشتغالزایی منطقه و ایجاد انگیزه و امیدواری بین سایر متقاضیان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پرورش ماهی در قفس در سد مارون به زودی تعیین تکلیف می شود

اجرای پرورش ماهی در قفس در سد مارون به زودی تعیین تکلیف می شود