مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 08:202023-01-04اجتماعي

منشا بوی بد چرمشهر اصفهان/ شهرک صنعتی همچنان تصفیه فاضلاب ندارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به انتشار بوی نامطبوع شهرک صنعتی چرمشهر در محیط، گفت: این شهرک برای رفع آلایندگی به زباله سوز و احداث تصفیه خانه نیاز دارد.

- احمدرضا لاهیجان زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مجموعه ای از واحدهای تبدیل ضایعات احشام در شهرک صنعتی چرمشهر اصفهان شکل گرفته که تا چند سال پیش مدیریت منسجم نداشت و هر واحد صنعتی مستقل کار خودش را می کرد و این مسئله سبب شده تا شهرکی آنجا شکل بگیرد که بسیار آلوده کننده محیط است بوی متعفنی منطقه را فرامی گیرد.

وی ادامه داد: سال های قبل که در دوره ای مدیریت محیط زیست اصفهان را برعهده داشتم (1385- 1391) در مقطعی حتی یکجا حکم تعطیلی همه این واحدها را اخذ و همه را تعطیل کردیم که باعث شد پای کار بیایند هیئت امنا تشکیل دهند و سر و سامانی به شهرک داده شد و تمام پسماندها و ضایعات شهرک جمع شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه درخصوص این شهرک طی چند سال اخیر نیز پیگیری های بیشتری شد و محیط آن کمی پاکسازی شد، اضافه کرد: طبق بازدیدی که به تازگی از شهرک صنعتی چرمشهر داشتم، قرار است تصفیه خانه فاضلاب مرکزی در این شهرک احداث شود و قرار دیگری که جزو تعهداتشان هم بوده این است که مشخص شود هر یک از واحدهای صنعتی این شهرک سیستم پیش تصفیه داشته باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشا بوی بد چرمشهر اصفهان/ شهرک صنعتی همچنان تصفیه فاضلاب ندارد

منشا بوی بد چرمشهر اصفهان/ شهرک صنعتی همچنان تصفیه فاضلاب ندارد