مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 20:492023-01-03سياسي

دشمن در جنگ فرهنگی اذهان و خاکریز باورهای جوانان را هدف قرار داده است


راوی و جانباز دفاع مقدس با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: امروز در جنگ فرهنگی دشمن اذهان و خاکریز باورهای جوانان را هدف قرار داده و می زند.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، علیرضا دلبریان راوی و جانباز دفاع مقدس امشب در یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و 10 شهید روستای عارف آباد از توابع بخش فرح دشت که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، ضمن اشاره به رشادت ها و فداکاری هایی که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد، اظهار کرد: مایه تأسف است که تلویزیون بجای تحلیل و پرداختن به مباحث فرهنگی، افسانه جومونگ پخش می کند.

وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگ، دشمن از طریق خانواده وارد می شود، بیان کرد: امروز بعد از سه دهه از پیروزی دفاع مقدس، خرمشهرها در پیش است که تنها برای فتح این خرمشهرها نیازمند جهاد کبیر هستیم.

این راوی دفاع مقدس با قدردانی از برگزاری یادواره های شهدا به منظور زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا و رشادت ها و فداکاری های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: باید جلسات و محافل را به سمت گفت و گو سوق دهیم و ضمن تحلیل مسائل، به سؤالات آنان پاسخ دهیم.

دلبریان با اشاره به نقش زنان و موضوع آتش به اختیار در دوران هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اگر پشتیبانی زنان در دوران دفاع مقدس از همسران، پدران و فرزندانشان نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ فرهنگی اذهان و خاکریز باورهای جوانان را هدف قرار داده است

دشمن در جنگ فرهنگی اذهان و خاکریز باورهای جوانان را هدف قرار داده است