مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 20:252023-01-03اقتصادي

بررسی مشکلات 7 واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی


با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، مشکلات هفت واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، مشکلات هفت واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شد.

جواد اشرفی، امروز سه شنبه 13 دی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: یکی از مهم ترین مشکلات واحدهای تولیدی استان بحث استمهال بدهی های بانکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با هماهنگی بانک ها، بدهی های یک واحد تولیدی در شهر قاین و چند واحد در بیرجند، استمهال شد.

معاون استاندار اظهار کرد: مشکل برخی واحدهای تولیدی با سازمان تأمین اجتماعی هم در زمینه تقسیط بدهی های مربوط به مفاصا حساب است.

اشرفی ادامه داد: مطالبه واحدها این است که ضمن صدور مفاصا حساب، هم بدهی آنها به تأمین اجتماعی تقسیط شود؛ برخی از واحدهای تولیدی نیز برای تأمین مواد اولیه مشکلاتی داشتند که مقرر شد سازمان صنعت، معدن و تجارت به واسطه ارتباط با شرکت های پتروشیمی این مشکل مهم واحدهای تولیدی را حل کند.

وی یادآور شد: باید شرایط به گونه ای رقم بخورد که هم مشکل واحدهای تولیدی رفع شود و هم بانک های عامل به حقوق قانونی خود برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات 7 واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی

بررسی مشکلات 7 واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی