مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 20:052023-01-03سياسي

ترجمه اسپانیولی خاطرات سردار سلیمانی


در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ترجمه اسپانیایی کتاب خاطرات خودنوشت او در مادرید رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مراسم یادبود این شهید همراه رونمایی از ترجمه اسپانیایی کتاب از چیزی نمی ترسیدم؛ خاطرات خودنوشت شهید با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، رایزن فرهنگی و جمعی از اسپانیایی های علاقه مند به شخصیت شهید سلیمانی در محل این رایزنی برگزار شد.

در این مراسم محمدمهدی احمدی - رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا - پس از سخنان کوتاهی، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را که برای این برنامه ارسال شده بود قرائت کرد.

وزیر ارشاد در بخشی از پیام خود آورده است: در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، ترجمه اسپانیایی کتاب خودنوشت آن شهید، با عنوان از چیزی نمی ترسیدم به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در مادرید، در راستای معرفی هرچه بهتر شهید سلیمانی و سیره و سلوک آن مرد خدایی، که در کتاب حاضر اشاره ای گذرا بر زندگی پرتلاطم آن شهید شده، شایسته تقدیر است.

اسماعیلی در پیام خود همچنین نوشته است: امیدوارم این اثر سترگ، قلب های بیدار و وجدان های آگاه در سراسر جهان را به سوی آزادگی، اخلاص و ظلم ستیزی رهنمون سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه اسپانیولی خاطرات سردار سلیمانی

ترجمه اسپانیولی خاطرات سردار سلیمانی