مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 18:302023-01-03سياسي

دلیل هراس محور شرارت از حاج قاسم از زبان وزیر خارجه یمن


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نماد مقاومت دانست که نقش بالفعل و اخلاقی زیادی در تشویق و ترغیب نیرو های مقاومت و پایداری .

- هشام شرف با اشاره به این که حاج قاسم هم منبع هراس محور شرارت بود و هم منبع الهام تمام انسان های وطن پرست در سراسر جهان، درباره دلیل این امر توضیح داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هشام شرف وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نماد مقاومت دانست که نقش بالفعل و اخلاقی زیادی در تشویق و ترغیب نیرو های مقاومت و پایداری در همه کشور ها از جمله یمن داشت.

وی در گفتگویی، تصریح کرد که حاج قاسم با قهرمانی های خود در جبهه های مختلف جنگ با نیرو های محور شرارت و شیطانی ایدئولوژی مقاومت و پایداری را ترویج داد.

وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن با اشاره به نقش سردار سلیمانی در پایداری مردم یمن و نیرو های یمنی در مقابل دشمن غربی-صهیونیستی و عربی، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد و سمبل مبارزه و مقاومت بود که همه نیرو های مقاومت را به این امر تشویق می کرد و هر رزمنده ای را در برابر حضور بیگانگان در یمن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل هراس محور شرارت از حاج قاسم از زبان وزیر خارجه یمن

دلیل هراس محور شرارت از حاج قاسم از زبان وزیر خارجه یمن