مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:102023-01-03اقتصادي

به دنبال کاهش وابستگی مادران و کودکان هستیم/ دلبستگی ایمن جایگزین می شود


کارشناس مسئول طرح همیار مادر و کودک در سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای سه ساله این طرح، گفت: در این طرح به دنبال کاهش وابستگی مادران و کودکان و سوق دادن این روابط به سمت دلبستگی ایمن هستیم.

- به دنبال کاهش وابستگی مادران و کودکان هستیم/ "دلبستگی ایمن" جایگزین می شود ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول طرح "همیار مادر و کودک" در سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای سه ساله این طرح، گفت: در این طرح به دنبال کاهش وابستگی مادران و کودکان و سوق دادن این روابط به سمت دلبستگی ایمن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه وهابی در حاشیه نشست تخصصی طرح توانمندسازی خانواده محور همیار کودک و مادر در کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع این طرح از بهمن سال 1398 گفت: این طرح که سه سال است در کشور به اجرا درآمده رویکرد دلبستگی ایمن را در رابطه مادران و فرزندان ایرانی در دستور کار دارد.

وی افزود: دراین طرح مادران و کودکان تحت آموزش های روانشناسی قرار می گیرند تا مانند آنچه در بسیاری کشورهای اروپایی در حال انجام است، روابط آنها از وابستگی خارج شده و به دلبستگی ایمن تبدیل شود.

وی افزود: در این نوع رابطه دیگر وابستگی شدید مادر و فرزند وجود نداشته و روابط به سمتی می رود که این وابستگی ها کمتر شده و کودکان بتوانند مستقل تر بار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال کاهش وابستگی مادران و کودکان هستیم/ دلبستگی ایمن جایگزین می شود

به دنبال کاهش وابستگی مادران و کودکان هستیم/ دلبستگی ایمن جایگزین می شود