مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:552023-01-03سياسي

سردار شریف: به دنبال ترویج اباحه گری و برهنگی در فضای مجازی هستند


مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان و فریب خوردگان داخلی به دنبال ترویج اباحه گری و برهنگی در فضای مجازی هستند تا بدین ترتیب جوانان ما را از اصالت و هویت شان دور کنند.

- مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان و فریب خوردگان داخلی به دنبال ترویج اباحه گری و برهنگی در فضای مجازی هستند تا بدین ترتیب جوانان ما را از اصالت و هویت شان دور کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و چهارمین یادواره شهدای بخش خزل و شهر فیروزان استان همدان و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ما بر اساس آموزه های قرآنی معتقدیم شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند؛ از این رو باید مراقب باشیم تا خدایی ناکرده با رفتارمان خود را از اهداف و مسیر نورانی شهدا دور نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی سربازی در تراز انقلاب اسلامی بود، افزود: تاثیرگذاری او در فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سطح منطقه و افزایش ضریب امنیت ملی قابل توجه و ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شریف: به دنبال ترویج اباحه گری و برهنگی در فضای مجازی هستند

سردار شریف: به دنبال ترویج اباحه گری و برهنگی در فضای مجازی هستند