مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:502023-01-03سياسي

محفلی برای بررسی مشکلات «سلم آباد»/گام موثر مسئولان در روستا


فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان سربیشه در راستای بررسی مشکلات « سلم آباد» و رفع مطالبه های مردمی از روستا بازدید کرده و تصمیم هایی نیز اتخاذ شد.

- بیرجند- فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان سربیشه در راستای بررسی مشکلات سلم آباد و رفع مطالبه های مردمی از روستا بازدید کرده و تصمیم هایی نیز اتخاذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح سه شنبه فرماندار سربیشه و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان در راستای بررسی و رفع مشکلات سلم آباد ، از این روستا بازدید کرده و پای مطالبه ها و درخواست های مردمی نشستند.

محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه در این بازدید بیان کرد: باید داشتن روحیه جهادی همراه با نشاط و شادابی جوانی یکی از مهمترین خصایص مدیران باشد.

وی ادامه داد: همچنین باید با روحیه جهادی و انقلابی از همه ظرفیت های موجود برای گشودن تنگناهای شهرستان و خدمت صادقانه و خستگی ناپذیر به مردم بهره گرفت.

لکزایی با تاکید بر اهمیت هم افزایی در اجرای برنامه های مختلف در سطح شهرستان بیان کرد: همدلی و هم افزایی های مدیران و مردم از نکات اصلی پیشرفت و آبادانی است.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه تفکر و روحیه جهادی مسئولان ادارات شهرستان سربیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می طلبد مورد توجه قرار گیرد، گفت:: باید تعصبات و اختلاف ها کنار گذاشته شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفلی برای بررسی مشکلات «سلم آباد»/گام موثر مسئولان در روستا

محفلی برای بررسی مشکلات «سلم آباد»/گام موثر مسئولان در روستا