مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:252023-01-03سياسي

اجرای 500 برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار دل ها در خراسان شمالی


معاون هماهنگ کننده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: 500 برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگ کننده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: 500 برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان اجرا می شود.

مهدی الهی راد، در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برنامه های اجرایی به مناسبت شهادت سردار دلها در استان، اظهار کرد: 38 سرفصل برنامه در قالب 18 برنامه محوری و 500 برنامه در استان به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود که اجرای برنامه ها از 9 دی ماه آغاز شده و تا 19 دی ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه های سالروز شهادت سردار دل ها در تمام شهرستان های استان اجرا می شود، ادامه داد: بیشتر برنامه ها با محوریت گروه های مردمی و هیئت های عزاداری در استان اجرا می شود اما تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی استان نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

الهی راد با بیان اینکه طی امروز پس از نماز مغرب و عشاء دو برنامه محوری در مرکز استان به مناسبت سالروز شهادت اجرا می شود، تأکید کرد: میراث سلیمانی در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن و مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار سالار آبنوش معاون سابق عملیات ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار دل ها در خراسان شمالی

اجرای 500 برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار دل ها در خراسان شمالی