مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:352023-01-03سياسي

ترجمه اسپانیولی کتاب خاطرات حاج قاسم سلیمانی منتشر و رونمایی شد


در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اسپانیا، از ترجمه اسپانیایی کتاب «از چیزی نمی ترسیدم؛ خاطرات خودنوشت شهید سلیمانی» رونمایی شد.

- در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اسپانیا، از ترجمه اسپانیایی کتاب از چیزی نمی ترسیدم؛ خاطرات خودنوشت شهید سلیمانی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم یادبود سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی همراه با رونمایی ترجمه اسپانیایی کتاب از چبزی نمی ترسیدم شامل خاطرات خودنوشت شهید، با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، رایزن فرهنگی و جمعی از اسپانیایی های علاقه مند به شخصیت شهید سلیمانی توسط رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا برگزار شد.

در این مراسم محمد مهدی احمدی رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا پس از سخنان کوتاهی، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را که برای این برنامه ارسال شده بود قرائت کرد.

در بخشی از پیام وزیر چنین آمده است: در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، انتشار ترجمه اسپانیایی کتاب خودنوشت آن شهید، با عنوان از چیزی نمی ترسیدم به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در مادرید، در راستای معرفی هرچه بهتر شهید سلیمانی و سیره و سلوک آن مرد خدایی، که در کتاب حاضر اشاره ای گذرا بر زندگی پرتلاطم آن شهید شده، شایسته تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه اسپانیولی کتاب خاطرات حاج قاسم سلیمانی منتشر و رونمایی شد

ترجمه اسپانیولی کتاب خاطرات حاج قاسم سلیمانی منتشر و رونمایی شد