مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:102023-01-03فناوري

کاربری ویژه آیفون در طرح جدید شرکت


شرکت اپل اخیرا اختراعی در رابطه با شارژ معکوس دو وجهی موبایل ثبت کرده که می تواند تلفن همراه را به شارژر لوازم جانبی بدل کند.

- ثبت اختراع جدید اپل استفاده از سیستم شارژ معکوس دو وجهی را در آیفون آینده نشان می دهد که به طور بالقوه می تواند تلفن را قادر به شارژر  بی سیم لوازم جانبی تبدیل کند.

این خبر در پی شایعات و گزارش هایی به گوش می رسد که در سال های اخیر در مورد امکان شارژ معکوس در آیفون منتشر شده است.

در اکتبر 2020، MacRumors (سایت انتشار اخبار و شایعه های اپل)  گزارشی درباره ایده شارژ معکوس در آیفون داد، اما در فوریه 2021 اپل این ادعا را رد کرد.

  ثبت اختراع جدید، که پنجشنبه گذشته توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده منتشر شد، مربوط به یک سیستم شارژ بی سیم با استفاده از اجزای تراز مغناطیسی دووجهی برای تراز کردن دستگاه ها (دستگاهی که به عنوان شارژر استفاده می شود و دستگاهی که قرار است با آن شارژ شود) است.

در حال حاضر، سیستم شارژ بی سیم پشت آیفون محدود به یک سیم پیچ بزرگ است که نمی تواند از شارژ دستگاه های کوچک تر مانند اپل واچ پشتیبانی کند.

در این ثبت اختراع اپل اشاره شده که فناوری های شارژ بی سیم توسعه یافته اند که از القای الکترومغناطیسی برای شارژ دستگاه های الکترونیکی قابل حمل بدون نیاز به سیم شارژ استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربری ویژه آیفون در طرح جدید شرکت

کاربری ویژه آیفون در طرح جدید شرکت