مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:452023-01-03سياسي

برنامه وزارت بهداشت برای حضور در بازار سلامت آفریقا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین نیکنام دستیار ویژه وزیر و مدیرکل امور بین الملل وزارت بهداشت، در حاشیه برگزاری این جلسه وبیناری، - نشست وبیناری معاونین و مدیران وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه با سفرای ایران در کشور های آفریقایی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین نیکنام دستیار ویژه وزیر و مدیرکل امور بین الملل وزارت بهداشت، در حاشیه برگزاری این جلسه وبیناری، اظهار داشت: از اولویت های دولت سیزدهم گسترش و تعمیق ارتباطات بین الملل است و یکی از مناطق مورد توجه قاره آفریقا است.

وی با اشاره به پیشنهاد وزارت بهداشت به وزارت امور خارجه مبنی بر برگزاری جلسه ای وبیناری با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سفرای ایران در کشور های آفریقایی، گفت: در این جلسه با سفرای جمهوری اسلامی در 21 کشور آفریقایی ارتباطی برقرار شد و این نشست با همکاری بخش بین الملل وزارت بهداشت و معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد.

نیکنام ادامه داد: در این جلسه مدیرانی از وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت حضور داشتند که هر کدام پیشنهاد های خود را ارائه دادند و سپس سفرا، نقطه نظرات و پیشنهاد ها و سوالات خود را مطرح کردند و از این به بعد هر دو ماه یکبار جلسات وبیناری خود را ادامه خواهیم داد و در همه عرصه ها کار را پیش خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت بهداشت برای حضور در بازار سلامت آفریقا

برنامه وزارت بهداشت برای حضور در بازار سلامت آفریقا