مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:502023-01-03سياسي

حاج قاسم الگویی برای تربیت نسل جوان


سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال بی هویت کردن نسل جوان است، گفت: حاج قاسم الگویی برای تربیت نسل جوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف در بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای فیروزان استان همدان و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ما بر اساس آموزه های قرآنی معتقدیم شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند؛ از این رو باید مراقب باشیم تا خدایی ناکرده با رفتارمان خود را از اهداف و مسیر نورانی شهدا دور نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی سربازی در تراز انقلاب اسلامی بود، افزود: تأثیر گذاری او در فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سطح منطقه و افزایش ضریب امنیت ملی قابل توجه و ارزشمند است.

شریف با اشاره به اهمیت تربیت نسل جوان انقلابی افزود: دشمن امروز در بستر فضای مجازی به دنبال کاشت بذر یأس و ناامیدی و دور کردن نسل جوان از اهداف انقلابی است.

در حالی که ما باید از مکتب سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی رفتاری در تربیت فرزندان و نسل جوان کشور مدد بگیریم.

وی در ادامه افزود: در وصیت نامه شهدا اصل تبعیت از ولایت همواره مورد تاکید قرار گرفته است و دشمن امروز با فرافکنی به دنبال تخریب آموزه های اسلامی و دینی و هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم الگویی برای تربیت نسل جوان

حاج قاسم الگویی برای تربیت نسل جوان