مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:452023-01-03اقتصادي

660 یتیم در استان سمنان حمایت می شوند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ماهانه 662 فرزند یتیم تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان از حمایت حامیان خود بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین ذوالفقاری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن اشاره به طرح اکرام ایتام در استان، بیان کرد: ماهانه 662 فرزند یتیم تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان از حمایت حامیان خود بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه ماهانه سه هزار و 786 نفر یتیم نیز در طرح محسنین مورد حمایت می شوند، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و فراز نشیب های زندگی افزایش حامیان برای حمایت از کودکان بیش از پیش ضروری است مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی های آنان در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمان و… محور طرح حمایت از ایتام در سراسر استان محسوب می شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می کنند، بیان داشت: 14 هزار و 800 نفر حامی فعال حمایت از کودکان نیازمند استان سمنان را عهده دارند و کمک های حامیان مستقیم به حساب ایتام تحت پوشش واریز می شود وی افزود: طرح محسنین را مربوط به کودکانی دانست که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

660 یتیم در استان سمنان حمایت می شوند

660 یتیم در استان سمنان حمایت می شوند