مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:222023-01-03سياسي

جان فدا در بین مردم می درخشد/ پخت نان صلواتی به نیت سردار دل ها در کرمانشاه


همزمان با گرامیداشت روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، نان نذری به نیت این شهید در برخی نانوایی های سطح شهر کرمانشاه پخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سه سال است که از رفتن و پرکشیدن آسمانی سردار دل ها می گذرد و حاج قاسم برای مردم میراث غیرت و مردانگی به جا گذاشت؛ اکنون مردم ما با غیرت و مردانگی خود سعی می کنند که راه این شهید بزرگوار را ادامه دهند.

امروز؛ سیزدهم دی ماه که در تقویم به نام روز مقاومت نامگذاری شده است، در کنار برگزاری برنامه های رسمی که توسط ستاد بزرگداشت و دیگر نهادها در حال برگزاری هستند ، برخی اقدامات خودجوش و مردمی در سطح کشور به ویژه کرمانشاه در حال اجراست تا گو شه کوچکی از عرض ارادت خود را به سردار دل ها نشان دهند.

  کرمانشاهی ها امروز مهمان شهید سلیمانی هستند، امروز در 10 نانوایی سطح شهر در شیفت عصر به نیت سردار دل ها نان صلواتی پخت خواهد شد.

  امروز نانوایی سنگک واقع در فرهنگیان فاز یک، روبروی مجتمع، نانوایی سنگک واقع در شاطرآباد، خیابان شباب، روبروی داروخانه، نانوایی سنگک واقع در  ورودی اول شهرک دادگستری، نانوایی سنگک واقع در خیابان خیام، نانوایی سنگک واقع در خیابان بازرگانی، روبروی بیمارستان ارتش، نانوایی سنگک واقع در انتهای بلوار رودکی، نانوایی لواش واقع در کوچه ثبت روبروی داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا در بین مردم می درخشد/ پخت نان صلواتی به نیت سردار دل ها در کرمانشاه

جان فدا در بین مردم می درخشد/ پخت نان صلواتی به نیت سردار دل ها در کرمانشاه