مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:222023-01-03سياسي

سیدمجید بنی فاطمه امشب در جمکران توسل می خواند


مسجد مقدس جمکران همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و وفات حضرت ام البنین (س) برنامه های دعاخوانی خود را با این حال و هوا برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مسجد مقدس جمکران همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و وفات حضرت ام البنین (س) برنامه های دعاخوانی خود را با این حال و هوا برگزار می کند.

امشب سه شنبه 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، مراسم توسل به حریم کبریا با گرامیداشت یاد این شهید، با سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی و توسل خوانی سید مجید بنی فاطمه از ساعت 19:45 برگزار می شود.

روز پنجشنبه 15 دی ماه همزمان با شب وفات حضرت ام البنین (س) مراسم کمیل عارفانه با سخنرانی حجت الاسلام حسینی سبزواری و قرائت دعای جواد برزگر از ساعت 19:45 خواهد بود.

صبح روز جمعه 16 دی ماه مصادف با روز وفات حضرت ام البنین (س) نیز آیین ندبه انتظار با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین آقامیری و ندبه خوانی محمدرضا بذری در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت 16 و قرائت زیارت آل یس بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان بخش برنامه های این هفته میعاد منتظران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدمجید بنی فاطمه امشب در جمکران توسل می خواند

سیدمجید بنی فاطمه امشب در جمکران توسل می خواند