مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 21:542023-01-02اقتصادي

عملکرد خوب گیلان در حوزه گردشگری/ بروکراسی های اداری سرمایه گذاران را سردرگم می کند


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یکی از اصلی ترین دلایل عدم اقامت گردشگران در شهرستان های استان گیلان را عدم شناخت کافی مسافران به جاذبه های گردشگری دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، علی اصفر شال بافیان حسین آبادی عصر امروز در همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در محل هتل اسپیناس اظهار کرد: این همایش در تمام استان ها برگزار خواهد شد و برگزاری استان محور و تسری آن به شهرستان ها از رویکردهای وزارت خانه است.

  وی برگزاری چنین همایش هایی را نشان دهنده سیاست حمایتی وزارت خانه در راستای بررسی پژوهش های سرمایه گذاری و معرفی آن ها به سرمایه گذاران دانست و افزود: اعتقاد داریم برگزاری چنین نشست هایی می تواند به رویکرد عملیاتی موردتأیید وزارت خانه و برطرف شدن مشکلات و موانع پیش رو کمک کند.

  معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواستار تسریع مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شد و بیان کرد: متأسفانه چه میراث فرهنگی و چه در دیگر سازمان ها شاهد بروکراسی ها و پیچ وخم های اداری هستیم که سرمایه گذاران را سر در گم می کنند.

  شال بافیان حسین آبادی با بیان اینکه در وزارت میراث فرهنگی برای تسریع و تشویق حوزه سرمایه گذاری در حدود یک سال گذشته اختیاراتی به استان ها تفویض ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد خوب گیلان در حوزه گردشگری/ بروکراسی های اداری سرمایه گذاران را سردرگم می کند

عملکرد خوب گیلان در حوزه گردشگری/ بروکراسی های اداری سرمایه گذاران را سردرگم می کند