مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 18:552023-01-02سياسي

طرح مکتب شهید سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار دقیق بود


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: رهبری معظم فرمودند شهید سلیمانی باید به عنوان یک مکتب مطرح باشد که فرمایشی کاملاً دقیق و صحیحی است.

- قم- رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: رهبری معظم فرمودند شهید سلیمانی باید به عنوان یک مکتب مطرح باشد که فرمایشی کاملاً دقیق و صحیحی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی بعد از ظهر دوشنبه با بیان اینکه فردا مصادف با سالگرد شهادت سردار بزرگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی است اظهار داشت: انقلاب ما از قبل پیروزی نقاط عطف بزرگی داشته و در بحران های مختلف چهره هایی فداکار جان خود را تقدیم اسلام کردند و همین امر موجب تحکیم انقلاب و نظام ما شد، شهید سلیمانی یکی از همین نمونه هاست.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: همان طور که خون های پاک بزرگانی مثل شهید بهشتی، شهید مطهری، در آن زمان سبب حیات انقلاب و اسلام شد، خون به ناحق ریخته شده این شهید بزرگوار هم همینطور شد و بلکه از یک جهاتی دایره تأثیرگذاری آن در سطح جهان اسلام و جامعه ی بین الملل بیشتر بود.

آیت الله فاضل لنکرانی ادامه داد: شهادت آن عزیزان در داخل ایران بود، اما این شهادت اولاً در بیرون از ایران و در کشور عراق واقع شد، ثانیاً با دستور مستقیم رییس جمهور منحوس آمریکا و همراهی وزیر خارجه و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مکتب شهید سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار دقیق بود

طرح مکتب شهید سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار دقیق بود