مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:152023-01-02سياسي

علی باقری: مذاکرات برجام ادامه دارد


عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران در واکنش به ادعای آلمان و آمریکا که عنوان کرده اند مذاکرات برجامی برای آنها اهمیتی ندارد و تمرکزی روی این موضوعات ندارند گفت: - مذاکرات روند پیوسته ای بوده که ادامه داشته است.

ممکن است شیوه های آن متفاوت شده باشد اما همچنان این روند ادامه دارد.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان گفت:جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک عضو موثر و مسئول آژانس و همچنین NPT و به عنوان کشوری که دارای توانمندی هسته ای است، همواره همکاری جدی و موثر با آژانس داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی باقری معاون سیاسی وزارت امورخارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان در حاشیه مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم جدی بوده است و کسی در این خصوص شکی ندارد، این تروریسمی که توسط بسیاری از قدرت های غربی مورد حمایت و پشتیبانی صریح بود در یک دوره ای که حتی آنها تصورش را هم نمی کردند در عراق و سوریه با یک شکست آشکار مواجه شدند.

وی افزود: نکته مهمی که به نظر من باید به آن توجه کنیم این است که رویکرد و ابتکاری که شهید سلیمانی برای مواجهه با این ترفند دشمن و خصومت ورزی دشمن نسبت به ملت های منطقه داشت این بود که ایشان با اتکا به ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی باقری: مذاکرات برجام ادامه دارد

علی باقری: مذاکرات برجام ادامه دارد