مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:102023-01-02سياسي

معرفی مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان سمنان


آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دیوان محاسبات استان سمنان با حضور دکتر محمد علی زهره ای ، معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور ، - هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسوولان استان در  سالن اجتماعات دیوان محاسبات استان سمنان برگزار شد.

در این آیین که امروز 12 دی ماه برگزار شد، از خدمات اکبر میرشکاری که از بهمن 1398 عهده دار مدیرکلی دیوان محاسبات استان سمنان بود تجلیل و یحیی محمدی منش طی به عنوان مدیر کل جدید دیوان محاسبات استان معارفه شد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در آیین تکریم و معارفه مدیر کل دیوان محاسبات استان سمنان اظهار کرد : بی تردید اگر کارها برای رضای خدا انجام شود ، همچون حاج قاسم سلیمانی عزت یافته و عزیر خواهیم شد.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات کشور متولی امر حفاظت از منابع مالی و اعتباری بیت المال است افزود: خوشبختانه در استان سمنان دستگاه های نظارتی پشتیبان مدیرانی هستند که در مسیر قانون گام بر می دارند.

استاندار سمنان با اشاره به مهمترین دغدغه های مدیران در این استان خاطرنشان کرد: تصادفات جاده ای ، آب و جمعیت ، سه دغدغه ی اصلی ما در استان سمنان است.

وی با تقدیر از خدماتیرشکاری ، مدیر کل سابق دیوان محاسبات استان از مدیر کل جدید دیوان محاسبات استان خواست: دیوان محاسبات به رشد و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان سمنان

معرفی مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان سمنان