مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:402023-01-02سياسي

تصویب لایحه پیشنهادی متمم بودجه و تامین منابع شهرداری بجنورد


لایحه پیشنهادی متمم بودجه درآمدها و منابع تامین اعتبار شهرداری بجنورد امروز در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد به تصویب رسید.

- ایسنا/خراسان شمالی لایحه پیشنهادی متمم بودجه درآمدها و منابع تامین اعتبار شهرداری بجنورد امروز در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با 8 نفر از اعضای آن و شهردار مرکز استان برگزار شد.

مهدی معلم عضو هیأت رییسه شورای شهر در نطق پیش از دستور خود از افتتاح غسال خانه پارک جاوید در بهمن ماه امسال خبر داد و خواستار پیگیری انشعاب گاز طبیعی برای این مکان شد.

وی در ادامه با اشاره به گذر خطوط انتقال گاز طبیعی از کنار پارک بابا امان و استفاده دیگر مجموعه ها از این منبع انرژی، خواستار پیگیری اتصال خطوط به اماکن گردشگری و تفریحی شهرداری شد.

سید محسن موسوی رییس مرکز آموزش و پژوهش های شورای اسلامی شهر بجنورد نیز با تاکید بر ضرورت نصب و هوشمند سازی طرح های تمثال شهدا در محیط شهری با طراحی نو و اجرایی خلاقانه؛ پیشنهاد اجرای آن در محل مسجد انقلاب بجنورد به عنوان نقطه اولیه حرکت های انقلابی را داشت.

جواد حمیدی شهردار بجنورد نیز در این خصوص بیان کرد: طی توافقنامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، طراحی پوستر و فراهم کردن میل پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه پیشنهادی متمم بودجه و تامین منابع شهرداری بجنورد

تصویب لایحه پیشنهادی متمم بودجه و تامین منابع شهرداری بجنورد