مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:402023-01-02فرهنگي

پخش مستندی از مواجهه متفاوت سردار سلیمانی با اشرار


مستند «آورتین» روایتی متفاوت از مواجهه سردار سلیمانی با اشرار شرق و جنوب شرق کشور سه شنبه، 13 دی ماه ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه مستند سیما پخش می شود.

- مستند آورتین روایتی متفاوت از مواجهه سردار سلیمانی با اشرار شرق و جنوب شرق کشور سه شنبه، 13 دی ماه ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه مستند سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در آستانه شهادت سردار سلیمانی شبکه مستند، فیلم مستند آورتین را پخش می کند.

این فیلم مستند به کارگردانی حسن وزیرزاده ساخته شده و روایتی متفاوت از شهید سلیمانی و نقش مهم او در قرارگاه 41 ثارالله را به نمایش می گذارد.

مستند آورتین درباره اتفاق مهمی است که در اوایل دهه هفتاد در منطقه جنوب و جنوب شرق ایران رخ داده و با اقدام ابتکاری شهید سلیمانی حل و فصل می شود.

این اتفاق مربوط به ناامنی هایی است که توسط اشرار در منطقه کرمان و سیستان و بلوچستان ایجاد شده بود و شهید سلیمانی نقش مهمی در مبارزه با اشرار و اتمام فعالیت آنان دارد.

قلعه آورتین منطقه صعب العبوری است که به دلیل استراتژیک بودنش، نیروهای مسلح و اشرار برای استقرار خود انتخاب کرده بودند و نقطه تجمعی آنان به شمار می رفته است.

ورود به این منطقه کار بسیار سختی بوده، اما شهید سلیمانی با شیوه خاص نظامی خود آن منطقه را می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستندی از مواجهه متفاوت سردار سلیمانی با اشرار

پخش مستندی از مواجهه متفاوت سردار سلیمانی با اشرار