مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:352023-01-02اقتصادي

همکاری بنیاد برکت و دانشگاه علامه برای راه اندازی طرح های دانش محور


همکاری بنیاد برکت و دانشگاه علامه برای راه اندازی طرح های دانش محور با اختصاص 100 میلیارد تومان برای حمایت از 200 طرح آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، بنیاد عامل برکت ستاد اجرایی فرمان امام و پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی تفاهم نامه همکاری برای حمایت از واحدهای فن آور و نوآور و با هدف راه اندازی طرح های دانش محور امضا کردند.

در مراسم برگزاری نشست حل مسائل کشور در حوزه اشتغال، نوآوری، کارآفرینی و فن آوری با تمرکز بر کسب و کارهای خرد و صنایع کوچک که در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، تفاهم نامه همکاری میان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی در حمایت از واحدهای فناور و نوآور به امضا رسید.

مرتضی نیازی،معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت در این مراسم از همکاری با پارک های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی تمامی استان های کشور خبر داد و گفت: حمایت از هسته ها و واحدهای فناوری مستقر در این پارک ها و مراکز برای راه اندازی و توسعه طرح های دانش بنیان و دانش محور از جمله اهداف آغاز این همکاری است.

وی  تاکید کرد: بنیاد برکت این تفاهم نامه های همکاری را با پارک های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی در راستای منویات مقام مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بنیاد برکت و دانشگاه علامه برای راه اندازی طرح های دانش محور

همکاری بنیاد برکت و دانشگاه علامه برای راه اندازی طرح های دانش محور