مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:302023-01-02دانش

طرح بورسیه تحصیلی نخبگان در صنعت اجرایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه 12 دی، پانزدهمین سالگرد تأسیس بنیاد نخبگان استان یزد به عنوان اولین بنیاد نخبگان استانی کشور، - باقری مقدم با اشاره به لزوم تزریق توان نخبگانی به بخش های مختلف به ویژه صنعت، گفت: طرح بورسیه تحصیلی نخبگان در صنعت که برای اولین بار در یزد اجرا شد، از سال آینده در سراسر کشور اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه 12 دی، پانزدهمین سالگرد تأسیس بنیاد نخبگان استان یزد به عنوان اولین بنیاد نخبگان استانی کشور، اولین گردهمایی بزرگ نخبگان استان یزد با موضوع حکمرانی نخبگان در یزد نوین ، با حضور استاندار، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و جمعی از مدیران ارشد استانی، نخبگان و سرآمدان استان برگزار شد.

ناصر باقری مقدم؛ قائم مقام بنیاد ملی نخبگان کشور نیز که به صورت مجازی در این گردهمایی حضور داشت، با اشاره به لزوم برگزاری نشست ها هم افزایی با جامعه نخبگانی، گفت: شناسایی مستعدان و توانمندسازی و در نهایت زمینه سازی برای اثربخشی ایشان در جامعه، از مهمترین اهداف بنیاد ملی نخبگان است.

وی افزود: برای نیل به این هدف، طرح ها و برنامه های متعددی اجرا می شود؛ به عنوان نمونه در طرح شهید احمدی روشن، استعداد های برتر حول یکی از مسائل واقعی کشور و با راهبری یکی از اساتید خبره د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بورسیه تحصیلی نخبگان در صنعت اجرایی می شود

طرح بورسیه تحصیلی نخبگان در صنعت اجرایی می شود