مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:152023-01-02سياسي

رشد و توسعه همه جانبه کشور نیازمند انجام فعالیت های جهادی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، رشد و توسعه همه جانبه کشور را نیازمند انجام فعالیت های جهادی دانست.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، رشد و توسعه همه جانبه کشور را نیازمند انجام فعالیت های جهادی دانست.

اسماعیل محبی پور دوشنبه 12 دیماه در مانور جهادی سردار دل ها که با رمز یا فاطمه زهرا (س) در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برگزار شد، بیان کرد: طی سال های اخیر اقدامات خوب و موثری در راستای بهبود خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

او همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: فعالیت شبانه روزی کارکنان صنعت برق ، آب و گاز که در راستای تامین آرامش و رفاه مردم انجام می گیرد، مصداق جهاد فی سبیل الله است.

محبی پور ، رشد و توسعه همه جانبه کشور را نیازمند انجام فعالیت های جهادی دانست و افزود: طی سال های اخیر اقدامات خوب و موثری در راستای بهبود خدمت رسانی به مردم شریف استان از سوی دستگاه های خدمت رسان از جمله برق انجام شده که امید است این روند همچنان ادامه داشته باشد.

او در ادامه سخنان خود بر ضرورت بهره مندی از انرژی های تجدیدپذیر در راستای تولید برق تاکید کرد و گفت: استان فارس به دلیل برخورداری از اقلیم های مختلف به لحاظ انرژی های تجدیدپذیر و پاک همچون انرژی خورشیدی و بادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و توسعه همه جانبه کشور نیازمند انجام فعالیت های جهادی است

رشد و توسعه همه جانبه کشور نیازمند انجام فعالیت های جهادی است