مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 13:102023-01-02سياسي

نیاز شهر قزوین به احداث چهار ایستگاه پلیس راهور


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قزوین گفت: هم اکنون در برخی از نقاط شهر قزوین پلیس راهور در کانکس مستقر است و در واقع پلیس راهور به 4 ایستگاه نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس افلاطونی در جلسه کمیته امنیتی انتظامی شهرستان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حضور نیروهای پلیس راهور در سطح شهر تأثیر بسزایی در تسهیل مشکلات ترافیکی دارد از این رو استقرار ایستگاه پلیس راهور در مناطق مختلف شهری باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: ایجاد امنیت نیازمند تأمین زیرساخت های لازم است و به منظور ارتقاء امنیت ترافیکی شهر، باید ساخت و تجهیز ایستگاه پلیس راهور باید در دستور کار قرار بگیرد، قطعا با راه اندازی ساختمان پلیس راهور فضای مناسبی برای رانندگان و مراجعه کنندگان ایجاد و رسیدگی به امور مردم تسهیل می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قزوین تصریح کرد: پلیس راهور خادم ملت است و به مردم خدمات ارائه می دهد بنابراین ضروری است فضایی در خور شأن به آن اختصاص داده شود، فلسفه وجودی دستگاه های خدمات رسان تکریم  مردم است و رضایت عمومی مهمترین پشتوانه اجرای سیاست های دولت است؛ هم اکنون در برخی از نقاط شهر پلیس راهور در کانکس مستقر است، در واقع پلیس راهور به 4 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز شهر قزوین به احداث چهار ایستگاه پلیس راهور

نیاز شهر قزوین به احداث چهار ایستگاه پلیس راهور