مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:402023-01-02سياسي

بررسی وضعیت خانواده های متقاضی فرزند خواندگی و چالش های تعیین امین موقت


معاون حقوق عامه دادستان کل کشور به همراه مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دادستانی کل از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) بازدید کرد.

- در بازدید معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از شیرخوارگاه حضرت رقیه انجام شد بررسی وضعیت خانواده های متقاضی فرزند خواندگی و چالش های تعیین امین موقت معاون حقوق عامه دادستان کل کشور به همراه مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دادستانی کل از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، غلامعباس ترکی به همراه محمدحسین صادقی مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم وآسیب های اجتماعی دادستانی کل از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) بازدید و در جریان برنامه و فعالیت های آن مرکز قرار گرفتند.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در حاشیه این بازدید گفت:نهاد دادستانی در قوانین موضوعه تکالیف ومسولیت های متنوعی دارد که یکی از این وظایف مهم، سرپرستی امور محجورین، به ویژه صغار و مجانین است، در همین راستا و به منظور اعمال نظارت های قانونی امروز بازدیدی از این شیرخوارگاه داشتیم تا خدمات وزحمات کارکنان خدوم سازمان بهزیستی را ارج نهاده و در جریان برنامه ها و فعالیت های این مجموعه نیز قرار بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت خانواده های متقاضی فرزند خواندگی و چالش های تعیین امین موقت

بررسی وضعیت خانواده های متقاضی فرزند خواندگی و چالش های تعیین امین موقت