مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:302023-01-02اجتماعي

اجرای مدیریت پارک حاشیه ای برای 70 هزار خودرو


مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای مدیریت پارک حاشیه ای برای 70 هزار خودرو گفت: زمان بندی چراغ های راهنمایی و رانندگی تغییر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجتبی شفیعی مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در نشست خبری نوزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل ترافیک با بیان اینکه طی 18 دوره از برگزاری این کنفرانس 7 هزار مقاله داوری شده است گفت: این کنفرانس بزرگترین رویداد علمی در سطح کشور و خاورمیانه است.

وی ادامه داد: این کنفرانس در 15 و 16 اسفند ماه برگزار خواهد شد و از 6 آذر نیز مقالات به دبیرخانه ارسال شده اند و این فرصت تا 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

شفیعی با بیان اینکه برای عناوین مقالات 11 محور مشخص شده است تصریح کرد: حمل و نقل همگانی، حمل و نقل هوشمند برنامه ریزی حمل و نقل شهری، ایمنی ترافیک، حمل و نقل پاک، اقتصاد حمل و نقل، حمل و نقل بار از جمله ای مباحث هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: برگزاری این کنفرانس منجر به ارتباط میان بدنه مدیریتی حمل و نقل عمومی و متخصصان می شود وی با اشاره به خروجی این کنفرانس در حوزه حمل و نقل گفت: بسیاری از روش های تخصصی و علمی حوزه حمل و نقل عمومی توسط متخصصان داخلی طراحی شده است و در جریان این کنفرانس حجم عظیمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مدیریت پارک حاشیه ای برای 70 هزار خودرو

اجرای مدیریت پارک حاشیه ای برای 70 هزار خودرو