مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:002023-01-02بين الملل

2022؛ سال بد سینماهای جهان


سینماهای جهان در سال 2022، عملکرد چندان چشم گیری نداشتند تا چشم ها به سال جدید و انبوه آثار مهمی باشد که قرار است در 2023 نمایش داده شود.

- جی پلاس، ایرنا نوشت:با هر متر و معیاری که به سینمای جهان در سال 2022 نگاه کنیم، متوجه می شویم که نمی توان از صفات مبالغه آمیز و حتی خوشایند برای آن استفاده کرد.

2022 سالی بود که کمپانی های بزرگ، امیدواری بسیاری نسبت به نابودی کرونا داشتند تا روند تولید و شدت استقبال مخاطبان، به مانند سال های پیش از این اپیدمی بازگردد اما در سالی که بیشترین تصورها از فروکش کردن این ویروس بود، برخی از محدودیت ها در چین، آمریکا و چند کشور اروپایی از جمله فرانسه، تاثیر بسیاری بر روی گیشه جهانی داشت و سبب شد تا بسیاری از کمپانی ها، تاریخ رونمایی از برخی آثار خود را به سال 2023 تغییر دهند.

به این دلیل، 2022، برخلاف تصورها، سال خوشایندی برای سینمادوستان نبود.

حتی تاپ گان، بتمن، پلنگ سیاه و آواتار که شاخص ترین آثار نمایش داده شده در این سال بودند نیز نتوانستند علی رغم استقبال خوبی که از آنها به عمل آمد، به گیشه ای کهکشانی دست یابند.

در این سال، هالیوود به مانند سال های گذشته به نعمت بلاک باسترها سرپا ماند و نتوانست از رهگذار سینمای وحشت و اکشن، اتفاقی را رقم زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2022؛ سال بد سینماهای جهان

2022؛ سال بد سینماهای جهان