مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:352023-01-02اقتصادي

ذخیره کالا در انبارهای بندرامام سه میلیون و 500 هزار تن است


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه ذخیره کالا در انبارهای مجتمع بندری امام خمینی سه میلیون و 500 هزار تن است، گفت: با احتساب کشتی های حامل کالاهای اساسی در لنگرگاه بندر و پای اسکله، - ایسنا/خوزستان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه ذخیره کالا در انبارهای مجتمع بندری امام خمینی سه میلیون و 500 هزار تن است، گفت: با احتساب کشتی های حامل کالاهای اساسی در لنگرگاه بندر و پای اسکله، موجودی انبارهای بندرامام به 5.

7 میلیون تن خواهد رسید.

بهروز آقایی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه 33 میلیون تن کالای نفتی و غیر نفتی در بندر امام خمینی (ره) تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: 12 میلیون تن از این حجم کالا شامل کالاهای اساسی از جمله گندم، ذرت، کنجاله سویا، جو، شکر خام و دانه روغنی سویا بوده است که توسط 209 فروند کشتی اقیانوس پیما به این مجتمع بندری وارد و تخلیه شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه ذخیره کالا در انبارهای مجتمع بندری امام خمینی سه میلیون و 500 هزار تن است، گفت: نهاده های دامی و غلات، فرآورده های نفتی، مواد غذایی، فولاد، محصولات پتروشیمی و مواد اولیه کارخانه ها از مهمترین اقلام کالاهای تخلیه و بارگیری شده در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره کالا در انبارهای بندرامام سه میلیون و 500 هزار تن است

ذخیره کالا در انبارهای بندرامام سه میلیون و 500 هزار تن است