مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:002023-01-02سياسي

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سمت خود ابقا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، - بر اساس حکم نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سمت خود ابقا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حکم حسین تاریخی را به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مدت 2 سال تمدید کرد.

در بخشی از متن حکم دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آمده است: با اعتماد به فضل بی کران الهی و با عنایت به پیشنهاد شورای مرکزی، ضمن تقدیر از حسن تدبیر، تلاش مجدانه و روحیه جهادی که در دو دوره گذشته داشته اید، حکم جنابعالی را به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، به مدت دو سال تمدید می نمایم.

مواجهه نظام اسلامی با جنگ ترکیبی و ناجوانمردانه جبهه معاند، در شرایطی که نوجوانان و دانش آموزان، به عنوان گروه هدف، آماج عملیات روانی با هدف ایجاد اختلال در حوزه ادراکی و شناختی و تحریک احساسات و هیجانات قرار گرفته اند، اقتضاء می کند که با آرایشی متناسب و همت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سمت خود ابقا شد

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سمت خود ابقا شد