مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:302023-01-02سياسي

زاکانی: آمریکا دیگر آمریکای گذشته نیست


شهردار تهران با اشاره به تلاش دشمنان برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا دیگر آمریکای گذشته نیست و ایالت متحده در سراشیبی سقوط قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علیرضا زاکانی یکشنبه شب در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت که در مسجد اباصالح(عج) شهرری برگزار شد با بیان این مطلب افزود: در خصوص اتفاقات اخیر پیش از آن آشوب ها، بحث کره جنوبی و انتقال ارز تا انتهای کار پیش رفته بود و با شروع این اتفاق گفتند پول را به شما نمی دهیم و انگلیس و آلمان و فرانسه پشت این ماجرا افتادند و حتی با یک دلقک عکس گرفتند اما اکنون پس از سه ماه دست از پا درازترند.

شهردار تهران در ادامه با اشاره بر اهمیت حفظ نظام اسلامی به عنوان امانت شهدا تصریح کرد: یکی از سنت های الهی سنت ابتلا و امتحان است.

همه امتحان می شوند و کسی نیست که پا به این جهان بگذارد و امتحان نشود؛ این امتحان تاریخ معینی ندارد و هر لحظه برای ما امتحان است و خداوند در دلیل این امتحان فرموده برای اینکه راستگویان را از دروغگویان تفکیک کنیم.

وی با بیان اینکه هم به نعمت و هم به سختی ها امتحان می شویم، افزود: اگر نعمت را پاس نداریم در واقع در این امتحان رفوزه شده ایم لذا موضوع امانتداری و توجه به نعمت در اختیار، یک روی سکه و صبر و بردباری در مقابل مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: آمریکا دیگر آمریکای گذشته نیست

زاکانی: آمریکا دیگر آمریکای گذشته نیست