مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:252023-01-02اقتصادي

تشکیل 152 هزار پرونده تخلف صنوف/ گرانفروشی و عدم درج قیمت در صدر


مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت ضمن اشاره به تشکیل 152 هزار و 369 پرونده تخلف واحدهای اقتصادی، گفت: عمده تخلفات کشف شده گرانفروشی و عدم درج قیمت است.

- سید مجتبی سجادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد بازدیدهای به عمل آمده در بازار با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات اقتصادی اظهار اعلام کرد: تعداد کل بازرسی های انجام شده از واحدهای اقتصادی سراسر کشور در هشت ماهه سال جاری 940 هزار و 301 فقره بوده است و در این راستا 152 هزار و 369 فقره پرونده تخلف واحدهای اقتصادی به منظور رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ها ارسال شده است.

مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان افزود: عمده پرونده های ارجاعی به تعزیرات، مربوط به مواد خوراکی و محصولات غذایی و پوشاک بوده است و عمده تخلفات کشف شده گرانفروشی و عدم درج قیمت است.

وی ادامه داد: با توجه به اثرات و پیامدهای مثبت هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه های دولتی ذیربط در امر بازرسی و برخورد هدفمند با انواع تخلفات اقتصادی، همچنین وحدت رویه در امر بازرسی و تسریع در رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی، برگزاری گشت های بازرسی با دستگاه هایی نظیر ادارات کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه های علوم پزشکی، اتاق های اصناف و اتحادیه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 152 هزار پرونده تخلف صنوف/ گرانفروشی و عدم درج قیمت در صدر

تشکیل 152 هزار پرونده تخلف صنوف/ گرانفروشی و عدم درج قیمت در صدر