مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:102023-01-02بين الملل

پیش بینی ها از «شدت» موج هشتم کرونا


دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا ضمن تشریح ویژگی های زیرسویه های جدید کووید، گفت: به نظر می رسد موج هشتم از دو - سه هفته آینده شروع به افزایش می کند و تا عید این پیک را خواهیم داشت و سپس به تدریج در روند نزولی منحنی قرار می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر حمیدرضا جماعتی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت کرونا در جهان، سویه های در گردش آن و وضعیت موج هشتم بیماری در کشور، گفت: در هفته های گذشته، در برخی کشورهای دنیا میزان درگیری و مورتالیتی ناشی از کرونا به صورت بدون تغییر و اصطلاحا پلاتو درآمده است.

به خصوص که میزان ابتلا و مورتالیتی در چند کشور به صورت چشمگیری دیده شده است که کشورهایی مانند چین و ژاپن، کشورهایی مانند آلمان، اسپانیا و هلند در اروپا و کشورهایی مانند اندونزی در آسیا و.

طی یکی دو هفته اخیر شاهد بودند که میزان مرگ ومیر و مورتالیتی شان به طور چشمگیری افزایش یافته است.

وی افزود: اما نکته ای که وجود دارد این است که در برخی کشورها علی رغم اینکه میزان ابتلا و مرگ ومیر افزایش یافته است، متاسفانه گزارشی درباره این افزایش و نوع سویه هایی که در آن کشورها غالب است، ارائه نمی دهند.

به طور خلاصه هم در کشور چین و هم در کشور ژاپن و هم در اندونزی، میزان مرگ ومیر طی چند هفته اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته و میزان بستری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ها از «شدت» موج هشتم کرونا

پیش بینی ها از «شدت» موج هشتم کرونا