مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:052023-01-02اقتصادي

افزایش سهم بیمه و مالیات؛ کابوس تولیدکنندگان


بخشنامه های متعددی برای حمایت از تولیدکنندگان در بحث بیمه، مالیات و تسهیلات ابلاغ و گاهی نیز مشوق های مالیاتی و بیمه ای در همین راستا در نظر گرفته می شود، - اما به نظر می رسد این دستورات در مرحله اجرا با مشکل مواجه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان هر سال تعیین میزان افزایش سهم پرداخت بیمه و مالیات به کابوس تولیدکنندگان تبدیل می شود، حال و روز تولیدکنندگان به علت تحریم ها، مشکلات در واردات مواد اولیه و .

ناخوش است، حال باید دید تولیدکنندگان باوجود این مشکلات می توانند از پس افزایش هزینه در بخش بیمه و مالیات بر بیایند یا نه؟! اگر تولیدکنندگان توان پرداخت مالیات و بیمه را نداشته باشند و واحد تولیدی به تعطیلی کشانده شود، قطعا علاوه بر بیکاری کارگران آن واحد تولیدی، مشکلاتی نیز برای دولت در حوزه پرداخت مستمری به بیمه شدگان ایجاد خواهد شد، زیرا دیگر تولیدکننده ای وجود ندارد که بخواهد مالیات پرداخت کند.

حمایت از تولیدکنندگان واقعی نیست مسعود سوردی- مشاور توسعه و ارزیابی اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مشوق های مالیاتی و بیمه ای شامل تمامی واحدهای تولیدی در این استان نشده است، اظهار کرد: این مشوق ها برای یک عده خاص و انگشت شمار اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم بیمه و مالیات؛ کابوس تولیدکنندگان

افزایش سهم بیمه و مالیات؛ کابوس تولیدکنندگان