مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:502023-01-01اقتصادي

150 میلیارد تومان اعتباربرای تنش آبی چندروستای کهگیلویه وبویراحمد


معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تنش آبی چند روستای استان 150 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که این طرح به مناقصه برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیامرث حاجی زاده عصر یکشنبه در کارگروه امور زیربنایی استان افزود: با اختصاص 30 درصد اعتبارات و 25 درصد تخصیص ها طرح به مناقصه گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه از محل بحران 70 میلیارد تومان اسناد خزانه اعلام شد، گفت: از این میزان، 35 درصد تخصیص یافته و دستگاه هر چه سریع تر به جذب آن اقدام کند.

حاجی زاده با بیان اینکه اعتبارات سفر و متمم سفر دولت به استان در حال ابلاغ است، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه نیاز به حضور سرمایه گذاران دارد و همه مدیران استان باید با همت مضاعف موانع را از سر راه سرمایه گذاران بردارند.

وی افزود: در حوزه جهاد کشاورزی طرح های واگذار شده بررسی می شود تا مورد سو استفاده قرار نگیرد و طرح های واگذار شده در حوزه صنعت و معدن نیز بررسی می شود.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: صنعت و معدن طرح هایی که طی چند سال اخیر واگذار کرده را ارائه دهد تا بررسی کنیم که چه تعداد به سرانجام رسید و طرح هایی که خلاف قانون هستند نباید در کارگروه امور زیربنایی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیارد تومان اعتباربرای تنش آبی چندروستای کهگیلویه وبویراحمد

150 میلیارد تومان اعتباربرای تنش آبی چندروستای کهگیلویه وبویراحمد