مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:052023-01-01اقتصادي

177 فقره سند مالکیت برای اماکن روستایی قرچک صادر شد


از ابتدای سال تا کنون با همکاری ادارات بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک، 177 فقره سند مالکیت روستایی در قرچک صادر شده و از این نظر شهرستان قرچک رتبه دوم استانی در صدور سند مالکیت روستایی را به دست آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی قرچک ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت صدور مالکیت اراضی روستایی این شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای امسال و با همکاری اداره های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک شهرستان های قرچک و پاکدشت، 177 فقره سند مالکیت روستایی در قرچک صادر شده و از این نظر این شهرستان رتبه دوم استان تهران را به دست آورده است.

وی گفت: قرچک، شهرستانی تک بخشی است که صدور اسناد مالکیت اراضی و منازل روستایی آن به دلیل واقع شدن برخی از مناطق از جمله قشلاق جیتو در حوزه سرزمینی شهرستان های قرچک و پاکدشت، از اهمیت ویژه ای برخوردار و یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه، صدور اسناد مالکیت این اراضی و اماکن است.

بخشدار مرکزی قرچک افزود: با تعامل و همکاری مناسب صورت گرفته بین مسئولان ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد شهرستان های قرچک و پاکدشت، از ابتدای امسال تا کنون 177 فقره سند برای اماکن روستایی صادر شده که از این تعداد، 141 سند درحوزه ثبتی شهرستان قرچک و 36 سند در حوزه ثبتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

177 فقره سند مالکیت برای اماکن روستایی قرچک صادر شد

177 فقره سند مالکیت برای اماکن روستایی قرچک صادر شد