مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:402023-01-01پزشكي

کارگروه ملی ارتقای فرهنگ سلامت راه اندازی می شود


دبیر شورای فرهنگ عمومی از راه اندازی کارگروه ملی ارتقای فرهنگ سلامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه بررسی موانع و چالش های راه اندازی کار گروه ملی ارتقای فرهنگ سلامت با حضور سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی، فرشید رضایی سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رضا یعقوبی مدیرکل شورای فرهنگ عمومی و سایر اعضا و صاحب نظران تشکیل شد.

سید مجید امامی راه اندازی کار گروه های تخصصی را مهم معرفی کرد و گفت: در دوره فعلی همدلی و هم افزایی همه دستگاه های فرهنگی و رسیدن به یک نقشه راه اساسی و به تبع آن تقسیم کار و توزیع منابع از اولویت های اقدامات شورای فرهنگ عمومی کشور است و در همین راستا تمام تلاش خود را برای هموار کردن مسیر کارگروه های تخصصی به کار خواهیم بست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در ادامه افزود: شوراهای فرهنگ عمومی در 31 استان و 460 شهرستان، ظرفیت بسیار خوبی برای رسیدن به این هم افزایی و همدلی است و با استفاده بهینه از این ظرفیت بزرگ فرهنگی می توان اتفاقات خوبی را در کشور رقم زد.

وی افزود: کار گروه ملی ارتقای فرهنگ سلامت با هدف تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی جامعه و به منظور دستیابی به جوامع برخوردار از سواد سلامت کافی و متعهد به فرهنگ سلامت و سبک زندگی ایران- اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ملی ارتقای فرهنگ سلامت راه اندازی می شود

کارگروه ملی ارتقای فرهنگ سلامت راه اندازی می شود