مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:302023-01-01اجتماعي

ورود سامانه بارشی قدرتمند به استان بوشهر


تحلیل نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه بارشی فعال با پتانسیل بارشی بالا به استان از روز چهارشنبه است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل هواشناسی بوشهر گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه بارشی فعال با پتانسیل بارشی بالا به استان از روز چهارشنبه است.

فرج اله شکوهی پور یکشنبه 11دی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی اظهار کرد: تحلیل نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه بارشی فعال با پتانسیل بارشی بالا به استان از روز چهارشنبه و تداوم فعالیت آن تا ظهر روز جمعه است.

وی اضافه کرد: بر این اساس طی این مدت بارش باران همراه با وزش باد گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد در نقاط مختلف استان و روی دریا پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: انتظار می رود از عصر چهارشنبه و طی روز پنج شنبه بارش ها با شدت و حجم بیشتری ادامه یابد.

به گفته شکوهی پور، با توجه به بارش سنگین باران در استان های همجوار (فارس ، کهکیلویه و بویر احمد و خوزستان) احتمال جاری شدن سیلاب در رودخانه های فصلی استان که سرچشمه در این مناطق دارند وجود دارد.

وی ادامه داد: آب گرفتگی معابر عمومی ، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه های فصلی ، احتمال شکستن درختان و احتمال خسارت به سازه های سبک و ناپایدار به دلیل وزش باد، لغزندگی جاده ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی قدرتمند به استان بوشهر

ورود سامانه بارشی قدرتمند به استان بوشهر