مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:202023-01-01اقتصادي

630 نفر در نیر از خدمات بهزیستی بهره مند هستند


با افزایش سقف خدمات دهی به مددجویان در حال حاضر 630 نفر در شهرستان نیر از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.

- نیر - فرماندار شهرستان نیر گفت: با افزایش سقف خدمات دهی به مددجویان در حال حاضر 630 نفر در شهرستان نیر از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنه تنها توقفی در ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش نداشتیم بلکه با افزایش خدمات در این بخش روبرو بودیم.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای 200 مددجوی بهزیستی شهرستان نیر خاطرنشان کرد: با اجرای طرح جامع نظارت بر اشتغال مددجویان در کشور در شهرستان نیر هم همسو با سیاست های سازمان بهزیستی در راستای اشتغال مددجویان تلاش می کنیم.

فرماندار نیر ادامه داد: در اجرای طرح جامع نظارت بر اشتغال مددجویان بهزیستی، پایداری شغلی و هزینه کرد منابع اشتغال پایش و نظارت خواهد شد.

محمدی اهمیت ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش بهزیستی را یادآور شد و بیان کرد: فرصت های شغلی مددجویان بهزیستی طبق برنامه ششم توسعه پیگیری می شود که برنامه ریزی های منسجم در این زمینه در شهرستان نیر انجام شده است.

وی از افزایش سقف خدمات دهی بهزیستی به افراد تحت پوشش خود در شهرستان نیر خبر داد و افزود: سقف خدمات دهی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی از 280 خانوار به 630 خانوار ارتقا یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

630 نفر در نیر از خدمات بهزیستی بهره مند هستند

630 نفر در نیر از خدمات بهزیستی بهره مند هستند