مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:552023-01-01سياسي

صداوسیما نقش ویژه ای در تحقق جهاد تبیین دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: سازمان صدا و سیما با داشتن قوی ترین شبکه ارتباطی می تواند در جهاد تبیین نقش آفرینی ویژه ای کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تراب محمدی پیش از ظهر امروز یک شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی که در سالن سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد، اظهار کرد: در جهانی قرار داریم که روی مدار دهکده جهانی یعنی رسانه ها می چرخد از این رو وسائط ارتباط جمعی نقش بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: کمترین حادثه اجتماعی در جهان را پیدا می کنید که رسانه در آن نقشی نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تلویزیون در بین وسائط ارتباط جمعی نقشی پررنگ تر دارد و در سطح بسیار کلان روی جامعه اثر می گذارد، گفت: سهولت استفاده از تلویزیون، ایجاد ستاره و الگوهای جامعه بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه بین بازیگران و هنرمندان در انقلاب اسلامی بابد رابطه جدی فراهم کرد، گفت: رادیو و تلویزیون به عنوان دانشگاه سراسری نقش پررنگ تری دارد.

محمدی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما با داشتن قوی ترین شبکه ارتباطی می تواند در جهاد تبیین نقش آفرینی کند، گفت: در جنگ شناختی دشمن با تمام توان خود وارد میدان شده است باید رسانه ها هم با تمام قوا به میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما نقش ویژه ای در تحقق جهاد تبیین دارد

صداوسیما نقش ویژه ای در تحقق جهاد تبیین دارد