مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:202023-01-01بين الملل

جنبش عراقی در حال آمادگی برای تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در بغداد


عضو هیأت هماهنگ کننده گروه موسوم به «جنبش مردمی برای کمربند و جاده» در عراق با اشاره به مداخله آمریکا در امور اقتصادی عراق گفت که این جنبش در حال آمادگی برای تظاهرات مقابل سفارت آمریکاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسین علی الکرعاوی عضو هیأت هماهنگ کننده گروه موسوم به جنبش مردمی برای کمربند و جاده در عراق، امروز (یکشنبه)، خبر داد که این جنبش در حال آماده شدن برای تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در پاسخ به مداخلات واشنگتن در امور این کشور است.

الکرعاوی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه در این باره گفت: جنبش مردمی برای کمربند و جاده در مرحله آمادگی برای تظاهرات مقابل سفارت شرارت آمریکا به سر می برد تا عدم دخالت آمریکا در مقاصد اقتصادی عراق و توافقات را خواستار شود؛ توافقاتی که می تواند عراق را بسازد .

وی در ادامه اضافه کرد که این جنبش مردمی از مردم عراق می خواهد در تظاهرات احتمالی برای نجات باقیمانده منابع و ساخت آینده نسل های آینده به خیابان ها بیایند .

حسین علی الکرعاوی در عین حال اشاره کرد: زمان تظاهرات پس از هماهنگی با نمایندگان مستقل، احزاب مستقل و اتحادیه ها مشخص خواهد شد .

او در پایان اظهارات خود همچنین از نمایندگان مستقل پارلمان عراق خواست که برای جلوگیری از اطاعت برخی احزاب سیاسی عراق و رهبران آن ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش عراقی در حال آمادگی برای تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در بغداد

جنبش عراقی در حال آمادگی برای تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در بغداد