مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:552023-01-01سياسي

راه اندازی 30 درمانگاه و خانه بهداشت در رزن/ سه درمانگاه در حال احداث


نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی 30 درمانگاه و خانه بهداشت در رزن خبر داد و با بیان اینکه سه درمانگاه در حال احداث است گفت: - حسن لطفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان رزن صورت گرفته است اظهار کرد: احداث بیمارستان 150 تخت خوابی از جمله اقداماتی بوده که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه ساختمان سی تی اسکن توسط خیرین ساخته شد و با پیگیری صورت گرفته ایام کرونا نیز تجهیزات آن نصب شد گفت: 14 دستگاه دیالیز و یک دستگاه اکسیژن ساز در این بیمارستان نصب شده و چند تخت بستری و جراحی نیز برای آن گرفته ایم.

نماینده مردم رزن در مجلس با اشاره به اینکه توانستیم 6 پایگاه فوریت پزشکی در دو شهرستان رزن و درگزین راه اندازی کنیم عنوان کرد: طبق استاندارد جهانی در هر 40 کیلومتر یک پایگاه راه اندازی می شود اما ما توانستیم در این دو شهرستان در هر 30 کیلومتر یک پایگاه را داشته باشیم.

وی از راه اندازی 30 درمانگاه و خانه بهداشت در رزن خبر داد و با اشاره به اینکه سه درمانگاه در حال احداث است افزود: درمانگاه تامین اجتماعی رزن نیز بهره برداری شده و در حال حاضر به صورت رایگان خدماتی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 30 درمانگاه و خانه بهداشت در رزن/ سه درمانگاه در حال احداث

راه اندازی 30 درمانگاه و خانه بهداشت در رزن/ سه درمانگاه در حال احداث