مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:352023-01-01اقتصادي

صرفه جویی 245 میلیون لیتری بنزین در گیلان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با اشاره به مصرف بیش از 276 میلیون متر مکعب سی ان جی در استان گیلان گفت: با این میزان مصرف سوخت پاک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجتبی شکوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصرف بهینه حامل های انرژی موجب کاهش مصرف در کشور می شود، اظهار کرد: یکی از اهداف دولت، اصلاح مصرف سوخت و مدیریت مصرف بهینه است زیرا همواره میزان تولید حامل های انرژی به مانند بنزین با میزان مصرف یکسان بوده است که این مهم مانع صادرات می شود.

  وی با اشاره به مصرف بیش از 276 میلیون متر مکعب سی ان جی در استان گیلان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه گذشته 276 میلیون و 43 هزار و 72 متر مکعب سی ان جی در استان مصرف شد که با مصرف این مقدار سوخت پاک، 245 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه در این مدت روزانه یک میلیون مترمکعب گاز سی ان جی در استان مصرف شد، افزود: با مصرف روزانه این میزان سی ان جی در گیلان، به صورت متوسط یک میلیون لیتر در مصرف روزانه بنزین صرفه جویی شد.

وی بتا تأکید بر ادامه دار بودن کاهش مصرف سوخت در استان گیلان، بیان کرد: این استان به واسطه مسافرخیز بودن یکی از استان هایی با مصرف نسبتا زیاد حامل های انرژی است لذا اصلاح الگوی مصرف در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 245 میلیون لیتری بنزین در گیلان

صرفه جویی 245 میلیون لیتری بنزین در گیلان