مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:252023-01-01سياسي

یاد سردار سلیمانی، موج تنفر از آمریکا شود


یک کارشناس و پژوهشگر مسائل بین الملل معتقد است یاد سردار سلیمانی باید به موج تنفر از آمریکا تبدیل شود.

- مصطفی فارویی در سلسله نشست های مجازی روشنگری و بصیرت افزایی مرکز نسرا سازمان بسیج فضای مجازی لرستان که شنبه، 10 دی با موضوع حاج قاسم به مثابه یک رسانه برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی، ظرفیت رسانه ای بزرگ است که باید در گستره وسیع مطرح شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در کشورهای متعدد مدیریت و فرماندهی جنگ را بر عهده داشت و در آن موفق بود، اضافه کرد: برخی ها سردار سلیمانی را با چگوارای شرق مقایسه می کنند، در حالی که چگوارا فرماندهی بود که در بسیاری از جنگ ها شکست خورده بود، اما سردار سلیمانی در کشورهای خارج از کشور خود پیروز بود.

فارویی با بیان اینکه او در کشورهای مختلف در مقابله با تروریسم، استعمار، استکبار و صهیونیست ایستاد، لذا رسانه باید شخصیت کم نظیر این سردار بزرگ اسلام را در سطح جهانی معرفی کند، گفت: وقتی رییس جمهور در سازمان ملل عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بالا گرفت واقعا یک همهمه یا به قول معروف هیجانی در صحن مجمع عمومی شکل گرفته بود.

کارشناس و پژوهشگر مسائل بین الملل با بیان اینکه فضای رسانه ای که در اختیار دشمن است، انعکاس اخبار و تصاویر و رشادت های سردار سلیمانی را تحریم کرد، به طوری که عکس چهره ایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد سردار سلیمانی، موج تنفر از آمریکا شود

یاد سردار سلیمانی، موج تنفر از آمریکا شود