مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:552023-01-01سياسي

آغاز صدور احکام تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر


معاون شهردار تهران از آغاز صدور احکام تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شهرداری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  مجید باقری در جلسه قرارگاه ساماندهی نیروی انسانی شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: اعتقاد راسخ و قلبی شهردار تهران این است که اهتمام ویژه ای در خصوص اجرای قانون ایثارگران به منظور تکریم و تجلیل این بزرگواران صورت پذیرد.

بر همین مبنا با افتخار اعلام می کنیم که بر اساس آمارهای موجود، شهرداری تهران در این حوزه نسبت به اکثر دستگاه های اجرایی کشور پیشتاز بوده است و تاکنون حدود 2800 نفر از همکاران قراردادی در سطوح مختلف تبدیل وضعیت شده اند.

این رقم نزدیک به 90 درصد از کل مشمولین قراردادی مشمول این قانون در شهرداری تهران است که به وضوح بر اراده منسجم مدیریت شهری بر اجرای این قانون اشاره دارد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: تبدیل وضعیت استخدامی حدود 10 درصد باقیمانده از سایر همکاران مشمول قانون مذکور نیز پس انجام مراحل قانونی به ویژه طی مراحل گزینش در اسرع وقت انجام خواهد شد.

باقری در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای حجمی مشمول قانون ایثارگری در شهرداری تهران نیز تاکید کرد: بر اساس آمار موجود از ابتدای ابلاغ بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و دستورالعمل مربوطه تاکنون بیش از 4 هزار نفر از نیروهای حجمی بر مبنای خوداظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صدور احکام تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر

آغاز صدور احکام تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر